تحقیق اثربخشي برنامه های آموزشي (مدل كرك پاتريك)

مطالب دیگر:
📌پاورپوینت درس 17 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم پیدایش نهضت روحانیت و اوج گیری بیداری اسلامی📌پاورپوینت درس 16 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم زمینه ها و هدف های اصلاحات آمریکایی در ایران📌پاورپوینت درس 15 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم ربع قرن سیطره آمریکا بر ایران📌پاورپوینت درس 14 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم کودتاى بیست و هشتم مرداد📌پاورپوینت درس 13 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم زمینه هاى کودتاى 28 مرداد📌پاورپوینت درس 12 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم نهضت ملى شدن صنعت نفت📌پاورپوینت درس 11 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم اشغال ایران توسط متفقین و آثار آن📌پاورپوینت درس 10 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم سقوط رضاشاه📌پاورپوینت درس 9 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم ویژگى هاى حکومت رضاشاه📌پاورپوینت درس 8 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم رضاخان؛ تثبیت قدرت📌پاورپوینت درس 7 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم کودتاى 1299📌پاورپوینت درس 6 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم دوره دوم مشروطه ( 1288 1293 ش)📌پاورپوینت درس 5 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم مشروطه در دوره محمد على شاه📌پاورپوینت درس 4 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم آغاز حرکت مردم علیه استبداد و پیروزى نهضت مشروطه📌پاورپوینت درس 3 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم زمینه های نهضت مشروطه📌پاورپوینت درس 2 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم دوران ناصرالدین شاه📌پاورپوینت درس 1 تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم حکومت قاجار از آقامحمدخان تا محمد شاه📌خرید و دانلود کتاب آموزش زبان عربی Read and Speak Arabic for Beginners, Third Edition ورژن آخر📌دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب ۲۹۳ تابلو اعلانات مسجدنما، هفته اول آبان ۱۳۹۸📌Java EE 8 Microservices - Learn how the various components of Java EE 8 can be used to implement the microservice architecture
تحقیق اثربخشي برنامه های آموزشي (مدل كرك پاتريك)|35009004|tjf|تی جِی|فایل کامل|تحقیق اثربخشي برنامه های آموزشي(مدل كرك پاتريك),الگوهاي ارزشيابي آموزشي,الگوي ارزشيابي كرك پاتريك,رويكرد سيستماتيك ,اثربخشي برنامه های آموزشي(مدل كرك پاتريك),مدل كرك پاتريك,مدل كرك پاتريك pdf,مدل كرك پاتريكppt
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل تحقیق اثربخشي برنامه های آموزشي (مدل كرك پاتريك)را مشاهده می نمایید

مشخصات فایل:عنوان: قالب بندی: وردتعداد صفحات: 13

فهرست مطالب:مقدمهمفهوم ارزشيابيارزشيابي آموزشيالگوهاي ارزشيابي آموزشيرويكرد سيستماتيك
رويكرد هدف مدار
الگوي ارزشيابي كرك پاتريكنتيجه گيريمنابع

قسمتی از تحقیق:گسترش روز افزون علم و فناوري باعث شكل گيري ساختارهاي سازماني متفاوت نسبت به گذشته شده است و هر سازماني براي هماهنگ شدن با اين تغييرات سريع و رو به رشد كانال هاي ارتباطي درون سازماني خود را مناسب با اين تحولات تغيير داده است. در چنين شرايطي سازمان موفق، سازماني است كه با توجه به دانش روز و فناوري پيشرفته خود را به سوي ترقي و پيشرفت هدايت كند.
تغييرات سريع و فناوري در همه سازمانها به خصوص بر سازمانهاي بزرگ صنعتي تاثير بسياري مي گذارد و غفلت از آن باعث سقوط سريع سازمان مي شود. سازمانها از اركان مهمي از قبيل سرمايه ، نيروي انساني ، فناوري و مديريت تشكيل يافته اند كه به زعم بسياري از صاحبنظران نيروي انساني مهمترين ركن در اين بين است زيرا كارآيي سازمان منوط به انجام وظايف درست و صحيح اين نيروها در دايره صفي و ستادي است. از آنجايي كه حدود 70 درصد از منابع و سرمايه سازمانها را منابع انساني تشكيل مي دهد لذا تامين اين سرمايه انساني مستلزم انجام فعاليتهاي آموزشي منظم و مستمر در تمامي سطوح سازماني است. پرورش انسانهاي زبده و ماهر كه از آن به عنوان توسعه منابع نيروي انساني ياد مي شود ضرورت اجتناب ناپذيري است كه سازمانها براي بقا و پيشرفت در جهان پر تغيير و تحول امروزي سخت بدان نيازمندند . با توجه به نكات بيان شده اين نكته قابل تامل است كه صرفا آموزش و اجراي دوره هاي آموزشي نمي تواند به سازمان در راه رسيدن به اهداف خويش كمك كند. آموزشها بايد با توجه به اصول و روشهاي علمي بنا گذاشته شوند تا نتيجه به دست آمده نيازهاي موجود را برطرف سازد در غير اين صورت آموزشها بي فايده و حتي در مواردي باعث هدر دادن سرمايه ها ي سازمان نيز مي شوند. حال اين سئوال پيش مي آيد كه چگونه مي توان پي برد نتايج به دست آمده از اجراي دوره هاي آموزشي در راستاي تحقق اهداف مورد نظر بوده است؟ جواب اين سئوال را بيشتر صاحبنظران به صراحت داده اند. « يك ارزشيابي جامع و كامل مي تواند ما را از اثربخش بودن نتايج آموزشها آگاه كند ارزشيابي بازخوردي را ايجاد مي‌كند كه مي توان با توجه به آن فهميد آموزشهاي داده شده در رسيدن به اهداف مورد نظر اثربخش بوده اند يا خير»(1)
و. . .